RedHat6-W98/95 problemy s instalaci

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pátek Říjen 22 12:23:39 CEST 1999

On Fri, Oct 22, 1999 at 12:11:41PM +0000, jbolek na gymkc.dobris.cz wrote:
>     Nejprve jsem na HD nainstaloval Linux a
>     nedarilo se mi nainstalovat W98/95. Proto
>     jsem Linux odinstaloval. I kdyz potom
>     pouziji fdisk pro W95/98 a naformatuji HD
>     pro DOS /cely/, stale se spousti LILO.
>     Nevim si rady.
>     Chtel bych pouzivat oba systemy na
>     jednom HD.
>     Diky zacatecnik Pepik B

  lilo odstranite "fdisk /mbr"

  Jinak muzete v klidu fdiskem harddisk rozdelit a Linux nainstalovat
  nasledne do nejake volne partition (minimalne primary si nechte pro
  Widows)

  Je na Vas, jestli linux nainstalujete do logicke jednotky v extended
  partition nebo do volneho, fdiskem neprirazeneho mista.

  Ja to udelal s prvni moznosti - log. jednotka se da vyuzit pro libovolny
  system bez partition magicu - jen preformatovanim, a tak muzete zkouset
  ruzne systemy...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."