Problem s instalaci RH 6.1 (ano, cetl jsem errata...)

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Říjen 22 14:18:09 CEST 1999

   Hi all,

   Tak me rh6.1 zacina lezt pekne na nervy. Intalace pres FTP sla dobre az
do doby, kdy mi instalak rekl, ze na partisne zvici 512 MB neni mista,
protoze potrebuje min. 133 MB diskoveho prostoru. Natahnul jsem tedy
updatovany bootnet.img - jenze ten pro zmenu VUBEC nenabizi instalaci pres
FTP. Ba co vic, primo na RH errata strance jsou pro boot a bootnet
md5sum-y uplne stejne. Chapete? Ja ne.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========