Authentifikace proti Novellu/NDS

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Pátek Říjen 22 14:58:46 CEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    Hi all,
>
>    Potreboval bych mit moznost se v Linuxu nejakym zpusobem
> authentifikovat proti Netware serveru (4.x). Funguje to nekomu? Treba pres
> LDAP? Ja jsem zkousel LDAP, ale nejak mi to nechtelo chodit.
>
>    Bye Borek
mozno by Vam pomohol balik ncpfs, ktory obsahuje aj programcek nwauth

Summary     : Nástroje pre ncpfs systém súborov, NetWare klient pre Linux.
Description :
Ncpfs je systém súborov rozumejúci Novell NetWare (TM) NCP protokolu.
NCP je používaný systémom NetWare podobným spôsobom ako NFS vo svete
TCP/IP. Na pripojenie NetWare súborových systémov do Linux-u je potrebný
zvláštny pripojovací program. Ncpfs balík obsahuje takýto program
a ďalšie nástroje pre konfiguráciu a používanie ncpfs systému súborov.

Nainštalujte si ncpfs balík, ak chcete používať súbory a služby
prítomné v Novell NetWare.

nwauth was  written  by  Volker  Lendecke (lendecke na math.uni-goettin-gen.de)

						PAVUK
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                           pgp finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152