linux router na 1.7M disketu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Říjen 22 14:47:21 CEST 1999

>  Ok, kopiroval som to pod win. M$ to podporuje neviem odkedy, volakedy
> bol pod dosom rezident tusim fdread, ale standardne instalacky MS boli
> (mozno aj su este) 1.7MB. Takze moju disketu poznaju aj vedia citat/pisat.

Mate pravdu, kopirovani z W95 jde. Ja jsem si s tim hral v dobe DOSu
a tam se pouzival rezident (maly a a spolehlivy).

Zkousel jsem bootovani, ale nedopadlo to moc slavne :

DOS 6.22 - napise "Starting MS-DOS..." a zatuhne
W95		- zatuhne rovnou

Zkouseno na 486/66 VLBUS, AMI BIOS. Stary, ale spolehlivy stroj.
Mozna, ze novejsi BIOSy budou inteligentnejsi, ale tady format 1.72
neprojde.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s