IPIP tunel

Pátek Říjen 22 19:36:45 CEST 1999

Jakub Dadak (dadman na brainsys.cz) wrote:
:
: PS: Mimochodem provozuje nekdou tunel na 2.2 ?
: Nedavno jsem s tim laboroval a dosel jsem do stavu, ze mi pakety
: tunelem odchazely na druhy konec, kde jsem je monitoroval tcpdumpem,
: ale tam se nedostaly z tunelu ven, nebo nebyly dale forwardovany.
: Staci na strane vyusteni pouze mit zatazeny modul ipip ?

Ja pouzivam cipe 1.3.0, pouzival jsem ho uz s kernely 2.0 (starsi verzi),
a funguje uplne bez problemu. Mozna to co je v kernelu 2.2 od Alexeje
Kuznetsova funguje taky tak dobre, ale znate to: "never touch a running
system"... :-)

Leos Bitto