ROK 2000 u Red Hat

Pátek Říjen 22 18:39:48 CEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    Protoze v tu dobu pretece typ time_t, ktery je 32-bitovy se znamenkem a
> vyjadruje pocet vterin od 1. 1. 1970. BTW, proc rok 2036? Mne vychazi
> posledni okamzik, ktery se da vyjadrit timto zpusobem na:

Nekdy v roce 2036 nastane jiny prusvih: pretece 32 bitove pocitani sekund
od 1. 1. 1900, coz pouziva NTP.

On Fri, 22 Oct 1999, Ivo SNAJDER wrote:

> mne vratila f-cia localtime (timet *) :
> 18.01.2038
> 22:14:07
> (BorlandC 3.1)

Oni totiz skryte pouzivaji pacificky standardni cas, nebo nejake podobne
zverstvo, kdyz neni nastavena promenna TZ.

Takze konecne slovo je, ze konec sveta nastane 19. ledna 2038 ve 03:14:08
svetoveho casu.