Stavy interniho modemu

Pátek Říjen 22 17:26:57 CEST 1999

On Thu, 21 Oct 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	mel bych dotaz, zda-li se da nejak v Linuxu zjistovat stavy interniho
> PCI modemu. Mam na mysli tim to, ze externi modem rozsvecuje a zhasina

To by mne samotneho zajimalo. Nejprimocarejsi cesta je zeptat se vyrobce
(ne ze bych si delal moc velke iluze o tom, co reknou, ale clovek si
z odpovedi aspon udela obrazek o tom, jestli se nam podivat po jine znacce
<g>). Je-li k tomu nejaky soft pro "Jinou Platformu", ktery to umi, pak ho
lze analyzovat. Nebo lze proste naslepo osahavat adresove prostory, kde se
modem na sbernici vyskytuje (i/o a mem) a doufat, ze se to povede (zni
to priserne, ale podle vypraveni Alana Coxe takhle nejak probihalo
portovani Linuxu na stare Macy :> ).