Zahadne modifikovane subory ...

Pátek Říjen 22 17:19:46 CEST 1999

On Thu, 21 Oct 1999, Onofer Dusan wrote:

> V crond boli zmenene 4 bajty, a cas suboru 'vzrastol' o 7 sekund oproti
> casu aky mal mat podla rpm-ka (cas modifikacie).
> 4 bajty boli zasebou, tieto bajty 18 F8 B5 05 a 56 E8 92 00
> Tieto dve udalosti sa odohrali v rozmedzi 7 dni.

To je hodne podivne. Nejvic se mi nelibi ta zmena casu o 7 sekund...
to nevypada ani na nahodnou (hw) chybu, ani na neci vedomou cinnost. Leda
ze by se nekdo snazil zamaskovat zmenu a ujela mu ruka. Koukal jste se na
ctime?

> Je to z mojho pohladu nahodne a neviem ci v x86 asm nieco znamenaju.

To se bez kontextu da poznat tezko.

> Na 'kontrolu' ram som skusil skompilovat kernel, bez problemov, len neviem
> preco by sa do suborov malo nieco dopisovat ked je zla ramka.

Kdyz je blba ramka, tak se muze stat cokoli. Opravuji: kdykoli se muze
stat cokoli. :)