Realtimove zpracovani zvuku

tomas.vondra na iol.cz tomas.vondra na iol.cz
Sobota Říjen 23 18:33:22 CEST 1999

Ahoj,

potrebuju zpracovat zvukova data (z el.kytary), ale musi to byt
realtimove. To znamena line in -> zvukovka ->line out. Cili nepripada v
uvahu uprava v nejakym editoru.

Potrebuju radu, jak dostat do programu data (zvuk) ze zvukovky, nebo jak
zvukovce rict, co se signalem ma udelat. Snazil jsem se najit nejaky
programatorsky texty primo z webu vyrobcu (Creative, Aztech,..), ale nic
jsem nenasel.

Predpokladam ze se se zvukovkou da komunikovat pomoci nejakych funkci,
ale bohuzel jsem nikde na webu nenasel site, kde by to bylo dobre
vysvetleno.

Neporadite mi nejakej dobrej zdroj, nebo nemate nekdo nejaky radu/texty?
(preferuji web, ale knizky nezavrhuji)

Predem dik za jakoukoliv radu. V archivu jsem nasel jenom zpravy ohledne
programu, ktere se zabyvaji necim podobny, ale zadne rady jak to zaonacit,
a kde pripadne najit info...

PS: Zvladam C/C++ a Pascal... Chtel bych to udelat pro Linux, ale pokud by
nekdo mel radu i pro jiny OS, nevadi...

Tomas Vondra
e-mail: tomas.vondra na iol.cz
character set: ISO-8859-2