Divne chovani setfont

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Říjen 23 21:51:13 CEST 1999

On Sat, 23 Oct 1999, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Zdravim,
>
> 	mam nainstalovanyho RH 6.0 od RedHatu a pri pouziti (jakemkoli, bud
> jako uzivatel pro default font nebo root pro vyber fontu z
> /usr/lib/kbd/consolefont/*) prikazu 'setfont' mi v /dev/dsp a /dev/dsp1
> udela to, ze zrusi vsechna prava pro grupu a other.... dusledek to ma
> ten, ze jako uzivatel si neprehraju zadny zvuk (teda v mem pripade MP3
> pod XMMS) do te doby nez se prihlasim jako root a dat chmod go+w
> /dev/dsp*... nevite v cem je pricina nebo duvod tohoto chovani?

Typicke chovcani linuxconfigu. Kdyz si ho pustite, tak tam najdete seznam
souboru u kterych se hlidaji prava, tam si nastavte ta nova a ono se to
uklidni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.