ftp.redhat.com a mirror

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Říjen 24 14:23:25 CEST 1999

Zdravim,
stahoval jsem si z ftp.redhat.com update i neco dalsiho programem mirror
2.9, ale nejakou dobu, cca 14 dni, se vzdy mirror zakousne pri vypisu
ls, chybovy stav v logu je:
Failure at end of remote directory () because: timed out
Protoze mi v nezmenene podobe vse fungovalo tak pul roku, tipoval bych
na nejakou nekompatibilitu mezi ftp serverem u RedHatu a programem
mirror. Zatim jsem to vyresil pomoci direktivy ls_lR_file=ls-lR, ale
stejne by me zajimalo, jestli ma tytez problemy nekdo jiny, a jestli je
nevyresil nejak elegantneji.
Dalsi otazka je na ftp.redhat.com/pub/contrib - od 17.9.1999 tam nic
nepribylo. Nevite nekdo, jestli se nekam nepremistil?

Petr Soucek