Mirror RedHat 6.1 CZ?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Říjen 24 18:19:51 CEST 1999

On Sun, 24 Oct 1999, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Zdravim,
>
> 	chci se optat, zda-li se uvazuje alespon v teoreticke rovine o nejakem
> oficialnim mirroru pocesteneho RH 6.1. Problemy s ftp.fi.muni.cz jsou uz
> pomerne zname, na dalsi jsem narazil dneska, kdyz jsem konecne ten ISO
> image dostahoval a md5sum vyhodil naprosto jiny checksum - z toho
> usuzuji, ze po ceste nebo pri padani FTPcka dochazelo k nejakym chybam,
> ktere se neregistrovaly anebo CRCcka sedely...:-(

Zacatkem pristiho tydne by mohl byt pristupny iso-image na VSB-TU. Zalezi
na tom, zda a jak pojede CD-tower pod DU a zda to spravce schvali, ale
pracuji na tom.

> PS: Chybu na me strane mohu 99.9999% vyloucit, protoze naprsto stejnym
> SW a postupem jsem si stahnul nedavno z sunsite.mff.cuni.cz originalni
> Lorax RPMS a SRPMS a vse bylo OK - overovano pomoci md5sum s jednim
> kolegou...

CRC sedi, stahoval jsem ho nejmin trikrat (protoze mi to mezitim nekdo
smazal) a MD5 sedi. Pravda, jsem na TEN 155 :))

R.V.

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
> Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
> E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
> SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
> WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
> mailto:Info na FoNet.Cz

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |