X11 propojeni

Jirka Machacek jmac na gsl.kralupy.cz
Neděle Říjen 24 21:00:52 CEST 1999

Ales Dlabac wrote:

> Zkousel jsem se spojit z domova s pocitacem v praci pomoci ssh a zkousel
> jsem vzdalene spustit aplikaci s presmerovanym vystupem na muj pocitac.
> Vzdaleny pocitac vsak pri spousteni napsal do konsole:
>
> 1.  Warning: Cannot convert string
> "-*-screen-medium-r-normal--13-*-*-*-*-*-iso8859-1" to type FontStruct
> 2. dgl error (protocol): remote machine not DGL capable - moje IP
> adresa:0.0
> 3. dgl error (default init): default dglopen(moje IP adresa:0.0,4)
> returned -13

Bohuzel na linuxu nelze spustit SGI aplikaci, ktera pouziva dgl.
(jot, showcase, atd..)
Jedna se o specialni verzi opengl, kdy na vasi lokalni stanici musi
bezet daemon dgld.
Zde muzete najit glx extenzi pro X
(http://reality.sgi.com/ripperda_engr/glx/),
ktera vam umozni spustit opengl aplikace jako jsou CAD/CAM systemy a ruzne
jine
aplikace nepochazejici z dilny SGI.
Terrence Riperda mne kdysi psal email, kde rika ze napsat dgld daemon je
jednou
z veci o ktere mluvi ale nedela ji. Jinak SGI chteji od techto dgl postupne
odejit,
ale nadruhou stranu nechteji jejich aplikace nechat umrit.

--
email:    jmac na gsl.kralupy.cz