Problem s DCF77 a xntp

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Říjen 24 23:19:39 CEST 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> a jste si jisty, ze je to spravny (z hlediska xntpd) modul a je spravne
> zapojeny...evidentne posila neco, cemu xntpd nerozumi? (kvuli tomu, ze to
> bylo jednou 11 a pak porad 9 bitu sazim na spatne zapojeni)

Me to delalo presne to stejne a problem byl v jadre 2.2, puvodni DCF
modul do xntpd totiz funguje jen na 2.0. Jak uz jsem psal, je to
vyresene treba v SuSE. Pokud si dobre vzpominam, byl problem s napajenim
modulu, v jadre 2.2 maji modemove signaly default opacnou polaritu nez v
2.0. Na to vlastne staci zmerit napajeci napeti na modulu.

Petr Soucek