SLIP vs PPP

Pondělí Říjen 25 10:17:24 CEST 1999

Dzon (dzon na writeme.com) wrote:
:
: Hoj,
: tak jsem podle rad zde presel ze SLIPu na PPP. Vysledek:
: Vsechna nastaveni 115 kBps.
: Testoval jsem pomoci nekolikanasobneho prenaseni jednoho asi megoveho
: souboru .exe pomoci ftp, ktere ke konci napise prenosovou rychlost. Kazdy
: prenos jsem provadel 3x kvuli vylouceni chyby.
:
: SLIP prenosovka: 8.9 9 8.9 kBps
: PPP: 5.9 5.9 6 kBps.
:
: U SLIPu se vlastne neda nic nastavit, jen protokol -- cslip.
: PPP --- zapnute deflate, crtscts, mru a mtu zkouseno 256+40 a 512+40,
: vysledek byl lepsi pri 256. Zde uvadim nejlepsi vysledek, ktereho se mi
: podarilo dosahnout.
:
: Muze mi nekdo objasnit, proc tak silne a krasne PPP je o tretinu pomalejsi
: nez nerobustni a zavrhovany SLIP?

Zkus u toho PPP vypnout kompresi (deflate). Pravda, u slipu mas kompresi
zapnutou (cslip), ale to je jen komprese hlavicek paketu, takze zatezuje
podstatne mene nez deflate, ktere komprimuje cele pakety, vcetne prenasenych
dat. To co je u slipu cslip je u ppp priblizne Van Jacobsonova komprese,
ktera je standardne zapnuta.

Pokud je aspon jedna ze stran pomala, tak se nejuzsim mistem stava ta
komprese, kterou to proste delat nestiha.

Leos Bitto