OT - jak zapnout obrázky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 25 09:15:22 CEST 1999

| <JOKE>
| Zrovna jsem premyslel jak je ten nas stat hrozny, jak hrozne dane
| po nas chce apod. Pri te prilezitosti  me napada, ze muj Excel asi taky
| neprecte format Excelu 2000. Ja pitomec jsem uplne zapomel na dane pro
| Microsoft! Ze ty dva roky nejak rychle ubehly ;-). A to jsem
| slysel, ze se Office2000 neprodava tak jak se ocekavalo, ze
| by se poplatnici bourili? Konec feudalismu?
|
| BTW: Vemte si kolik tak stoji Office (upgrade), pak si vemte
| kolik tak stoji levna televize. A ted reknete lidem, ze
| si kazde dva roky musi koupit novou, ktera bude umet
> [...]

<another joke>
Tak me dneska rano v saline papadlo neco o nove totalite, tentokrat ne
politicke, ale na poli softwaroveho byznysu, vyvolavajici narocne zmeny a
zvysovani vykonu HW (take propustnosti linek...)

Taky me napadlo neco o tom, co by se v MS delo, kdyby mrnavy mekky Bill
chtel nekdy kandidivat na prezidenta (zadne tajne hlasovani zamestanacu,
ale pres internet, kde jde vse registrovat)
</another joke>

<ale ted uz doopravdy konec, prosim zadne dalsi reakce>

<END!>

<ne abys dal REPLY!>

<jedes pryc!>

             Jaroslav Lukesh, K-net