Un*x suxx? http://www.fi.muni.cz/ftp/pub/linux/local/

h vpetr na bigfoot.com
Pondělí Říjen 25 11:39:52 CEST 1999

Anonymizer na FTP tezko.. (stejne jako na SSL - jen za penize)
Mate / znate jinou sluzbu? Take skoda, ze WOKO neumi monitorovat FTP...
Co to mate s tim CIA? To mne zajima ... :)))
Ze by podobna afera, jako Policie CR, ktera se kdekomu diva na jeho postovni
transakce via VAKUS?

Existuje online tracking / tracing zasilek pristupny komukoliv - zjistite
cokoliv (nereknu kde:))