hda5 a hda6 na hda2

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pondělí Říjen 25 11:56:56 CEST 1999

Tak tohle se mi vytvori po instalaci RH 5.1 pri pouziti Disk Druida. Delka,
begin i end souhlasi, ze se mi linuxove partice vytvorily na dos extended.

Nevi nekdo co s tim?

(Chci aby dos fdisk videl linuxove partice jako non-msdos, ale on je vidi
jak dos-extended bez logickych jednotek)

Diky

Mila Kuchta

Mam za to ,ze pokud neni disk uplne prazdny bez partition, vzdy se vytvory
jako extended partition. Pri jedne instalaci jsem ale mel linuxovske
partiton jak primarni. Nesmelo, ale pred nima nic jineho byt. Opet
doporucim misto vselijakych dosovskych fdisku a podobnuch slatanin
Partition magic 4. Beha sice pod dosem, ale lze ho dat na bootovaci
disketu. Nezapomente na disketu dat ovladac pro mys, automaticky se spusti.
Pokud mys neni, ovladani je obtiznejsi. Cela aplikace ma vizaz
windowzovskeho okna.