Multiportova karta - ALE PARALELNI

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Říjen 25 11:59:13 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    Hmmm, neni perspektivnejsi premyslet o USB?

Pri takovem poctu tiskaren by mozna stalo za to investovat do JetDirectu
nebo podobneho zarizeni. To proste pripojite, zahodite do kouta a uz o nem
vubec nevite. Ma to vlastni IP, tiskne se na to vyborne jak z Win tak z
Unix platforem, proste pohoda.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |