Riva TNT2 M64 - problem s akceleraci kurzoru mysi

Michal Prihoda mph na spinet.cz
Pondělí Říjen 25 12:20:41 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Steve wrote:

> Mam grafickou kartu Riva TNT2 M64, coz je 64-bitova verze klasicke TNT2, V instalaci RH 6.0 nebyl pro tuto kartu XServer, proto sem si ho stahnul  z firemniho ftp NVidia - ftp1.detonator.nvidia.com. XServer sice bezi,ale nepovede se mu inicializovat 3D akcelerace. Nejdulezitejsi vsak je ze se mu nepodari zapnout HW podporu zobrazovani kurzoru, coz ma za nasledek ze kurzor je neviditelny.Jiny Server se mi pro TNT2 nejit zatim nepodarilo.

	Mam tutez kartu a funguje sqjele. Problem se softwarovym kurzorem nastava
(alespon u me) pouze v pripade, ze nabootuju linux bez restartu primo z
windozovske partitiony. Staci uvest v XF86_Config v sekci karty volbu 'Option
"sw_cursor"' a funguje to. Pokud jde o 3D - mate mesa knihovny? A je ten
server k nim nalinkovany? Pripadne bych doporucil pockat na XFree 4.0, tam uz
by to vsechno melo byt.

--
Michal Prihoda
 SpiNet, a.s.