Problem se sendmail

Michal Prihoda mph na spinet.cz
Pondělí Říjen 25 12:35:03 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Marcel Mazac wrote:

> Zdravim
> Mam problem se sendmail a nepochopil jsem z manualovych stranek jak nato.
> Klienti ve windows 95 mi pisi Relaying denied. Mam debiana 2.1 a sendmail 8.9.x. Pise se tam o nejakem souboru v /etc/mail/relay-domains, ale dost
> jsem nepochopij co to znamena. Diky za radu.

	Relaying denied znamena "Dorucovani zakazano" a nastava v pripade, ze
odesilatel ani prijemce nejsou v domene, kterou by onen stroj mel dorucovat a
neexistuje MX zaznam, ktery by uvadel tento server jako Mail Exchanger pro
nekterou z onech domen. Nejjednodussi reseni v debianu je spustit
sendmailconfig a zapsat do seznamu domen, ktere ma tento server dorucovat,
alespon tu lokalni ;)
	A mel byste si precist tu haldu dokumentace k sendmailu.

--
Michal Prihoda
 SpiNet, a.s.