Multiportova karta - ALE PARALELNI

Martin Och martin na och.cz
Pondělí Říjen 25 12:41:01 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Marek Blasko <blasko na vuje.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, October 25, 1999 11:43 AM
Subject: Re: Multiportova karta - ALE PARALELNI

Potrebuji > k jednomu linuxu pripojit celkem 6 tiskaren a prez sambu je
poskytovat > win95-kam. Slysel jsem, ze existuji karty se dvema LPT, ale
nevim jestli jsou > podporovany linuxem. Zajimalo by me, jestli existuje
opravdu multiportova > karta s LPT porty ...
> nechcem strasit ale paralelnich portov mozes mat len 3 kusi :(
> inak budes musiet popripajat tie tlaciarne na seriaky/SCSI/net

Osobne se domivam, ze jednodussi reseni nez LPT1-3 bude do kazdeho printeru
koupit maly
print server a sdilet to po LAN. Existuji male krabicky, ktere strcite
rovnou do portu,
a z ni jde jen kabel do LAN a druhy k napajecimu adapteru :))
Mam to vyzkousene, a slape to.
Pokud chcete znat dodavatele, piste na muj soukr. majl, aby me nekdo nenarkl
z reklamy :))
---
Martin Och
Network Administrator