majordomo a web archiv

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Říjen 25 12:59:05 CEST 1999

Dne 25.10.1999 Robert Gajdzica napsal

> poradí mi, prosím, nějaký dobrý program, který umožní prohlížet archiv
> majordomo listů přes web? V majordomo FAQ jsem jich několik našel, ale
> nechci je všechny instalovat jenom kvůli odzkoušení.

MHonArc (jede na nem archiv teto konference, perl)
HyperMail (priblizne to same, ale v cecku)
WebMailFolder (asi trochu chudsi na funkce, ale zda se mi hodne rychly)

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.