Problemy s routingem

Radek SKOKAN rskokan na lapeco.cz
Pondělí Říjen 25 13:13:29 CEST 1999

Zdravim,
nedavno jsem nekomu nastvoval 386ku s Debianem jako obycejny router (zadn firewall) k Inetu pres modem. Ale nechce to routovat. Nez jsem do ip_forward napsal jednicku, hazel ping z windousoveho klienta pochopitelne timeouty. Kdyz jsem tam tu jednicku napsal, nastavil ve windouzich branu, zkontroloval routovaci tabulky Linuxu (tam se tan zaznam pripise sam - k nastaveni pppd jsem pouzil pppconfig a spoustim to "pon") i windouzu a pingnu si ven, nic to nedela a po nekolika minutach to napise nejakou chybu. Kdyz se kouknu na ifconfig, leze dost paketu na eth i na ppp, ale ciste laicky se mi zda, ze eth a ppp si mezi sebou nereknou uplne vsechny pakety.
Setkal jsem se s tim poprve - jindy to v pohode chodilo hned.
Nevite co s tim?

Diky
Radek