Startovni skripty redhatu & "divny" ethernet

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pondělí Říjen 25 13:22:13 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> Vim o cem mluvim, akorat to rikam spatne. Situace je takovato: Na
> eth0 je default gateway a zbytek sveta. Na eth1 je sit. Na eth2 jsou
> pouze nektere vyjmenovane hosty, ktere by podle masky patrily do
> site za eth1; jsou zpristupnovany pres ProxyARP. Potrebuji tedy
> nahodit eth2, ale budou na nem _jen_ konkretni hosti (site s
> maskou 255.255.255.255), navic v okamziku spousteni startovnich
> skriptu neznamo kteri.
>
> Rekl jsem to ted jasneji?

Ne moc. Zkusi to prelozit a Vy napiste jestli jsem to pochopil. Mate na
pocitaci tri sitove karty ( eth0,eth1,eth2 ).
Na prvni sitove karte mate nadefinovany routing na gateway, asi do interentu
( zbytek sveta ) ? Na karte druhe ( eth1 )
mate routovanou lokalni sit ? A na treti karte chcete mit routovane jen nekter
hosty ?? Ne nedava mi to moc smysl.
jaka je sit za eth1 ? popiste to presneji asi i s priklady nejakuch adres aby
to bylo jasnejsi .
Nerozumim tomu co vlastne chcete.

Michal

--