intel netport

Jaroslav Jirasek jarda na egerius.cz
Pondělí Říjen 25 14:35:34 CEST 1999

Snazim se zprovoznit tento print server pod linuxem a stale se mi to nejak
nedari.

/etc/printcap vypada takhle:

EpsonDFX|Epson DFX-8000|EpsonDFX:\
    :lp=:\
    :rm=nero:\
    :rp=LPT1_PASSTHRU:\
    :mx#0:\
    :lf=/var/spool/samba/errorlog:\
    :sd=/var/spool/samba/EpsonDFX:

pinknout na nej muzu, ma IP 192.168.1.253. V DNS ho mam spravne.
adresar /var/spool/samba/EpsonDFX jsem udelal, dokumenty se v nem
radi (chci tisknout pres sambu).

Tohle jsem taky spustil:
lpc enable EpsonDFX
lpc start EpsonDFX

koukal jsem do adresare /var/spool/samba/EpsonDFX, tam je soubor
status, ve kterem je hlaska  waiting for nero to come up.

Myslim, ze ne vsechno uplne chapu, zde shrnu to co si myslim, pripadne mne
opravte:
Ten server po zapnuti musi natahnout soubor EN.NPX, ktery musi
lezet nekde na pocitaci v siti. Mam dve moznosti, jak ho ziskat -
z novell serveru nebo z Windows pocitace, ale ten musi mit NETBEUI,
takze ten soubor nemuze byt na Linuxu? (asi by to slo pres mars?).
Zatim ho nechavam natahovat z W95 stroje.
Teprve po natazeni toho souboru umi netport TCP-IP.
Jeho paralelni port se ma jmenovat LPT1_PASSTHRU nebo LPT1_TEXT

Dik za radu, Jarda