Jak odstrelit pts/0

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 25 14:39:27 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Jarda wrote:

> Telnetem jsem se přihlásil na host A na pts/0 a z něj telnetem na host
> B. Nějak mi spadl terminál, tak jsem se přihlásil znovu na A na pts/1
> ale na B z něj nemůžu, protože tam smím jen jednou. Jak odtřelím
> uživatele pts/0 na hostu A?

Podle mne neni problem na A, protoze by (IMHO) pocitaci B melo byt jedno,
zda jste na pocitaci A pts/0 nebo pts/1. Pokud trvate na pts/0, zkuste
killnout prislusny bash a procesy vlastnici pts/0 a znovu se prihlasit.

Ale zpet k B:
Bohuzel to asi nepujde, protozekdyby to slo, byla by to bezpecnostni dira
(kdokoliv by mohl kohokoliv odstrelit). Pokud to maji na B rozumne
nastavene, tak tam vase login session brzo chcipne sama - pokud ne,
kontaktujte spravce B a navrhnete jednu ze 3 variant:
(1) At killne vasi neuzavrenou session
(2) At vam kvuli temto problemum povoli 2 pristupy (ten druhy
	jako nouzovy, jinak jste tam, kde jste byl ;-)
(3) At nainstaluje napr. "killerd" od Martina Marese (myslim, ze se da
	najit napr. i na freshmeat.net)

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \(h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/     (w) http://underground.cz/