rhupdate instalacny skript na 6.1

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 25 14:59:26 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Petr Snajdr wrote:

> a rad pockam a stahnu si je po 3 :). Zatim podle ohlasu mi
> prijde, ze tolik zasadnich chyb nezvladl ani Microsoft :-(
> Pekna ostuda. Je to opravdu tak spatne?

Podle me je to zpusobeno tim, ze RH casto instaluji zacatecnici, tedy se
spise vyskutnou problemy a ty se pak diskutuji i na konferenci. Navic je
RH dost rozsirenou distribuci, proto se o ni tolik mluvi. Dale RH o neco
vice inovuje nez jine distribuce a casteji v tom nadela chyby. Kazdopadne
jsem presvedcen o tom, ze zas az tak hrozne to neni (pokud clovek prilis
neduveruje jejich konfiguracnim utilitam a zvlaste linuxconf-u) ...

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /