Startovni skripty redhatu & "divny" ethernet

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pondělí Říjen 25 15:31:54 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> Ano

> Ano, a ma to byt 100Mbit.

> Ano, a tam zustanou stroje s 10MBit/coax.

> Nechci vyhazovat penize za dual speed hub nebo jeste neco
> drazsiho, kdyz mi mezi 10 a 100 ethernetem muze routovat server
> (stejne se jen flaka, tech par stroju zcela jiste utahne, a 10 karet
> mam plne supliky). Takze vyjmenovane stroje, ktere
> nemohou/nechteji prejit na 100 ethernet budou za eth2, a pres
> ProxyARP budou "pridany" do site za eth1.
>
> Jde mi jen o to, ze chci nahodit eth2 jako zarizeni, pridelit mu IP
> [...]

Bezva tak jsme si rozumeli. Ted mi reknete, proc nemuzete pouzit stadardni
zpusob pres ifcfg-eth2.
Samo ze neni vhodne konfigurovat dva ruzne interface s jednou addresou.Kor
kdyz je chcete mezi ssebou routovat. proste vytvorte soubor
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth2 kde nadefinujete parametry. pkud
chcete nejake specialni routy pak pridejte do static routes, nebo nekam do
rc.local .

Vy chcete mit oddeleny pocitace s 10 Mbitovymi kartami od tech 100 Mbitovych
nejakou secure policy ? Jinej duvod proc mezi 100 a 10 kovymi huby routovat
mne nenapada. Podle toho co pisete myslim ze by stacilo ty huby proste propjit
mezi ssebou ne ?

Michal

--
Michal Weinfurtner