Multiportova karta - ALE PARALELNI

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pondělí Říjen 25 15:43:53 CEST 1999

Me slo o to jestli se nevyplati koupit OKIny se sitovou kartou. Odpadaji
Tim problemy s rozmistnenim, kazda tiskarna ma svou IP a ma to Web
rozhrani pro konfiguraci a status atd. Muzete dat do kazde mistnosti
jednu, a nemate zadne problemy s kabelama ( kdo potrebuje tri tiskarny
vedle sebe ? To musi byt nejaka specialni aplikace. Ja jsem se pro ne
rozhod mimo jine taky pro to, ze vychazeji o neco levneji nez HP plus
JetDirect. Tisknou 12 stran a4 za minutu. Jsou to samo LED ale umi 1200
dpi takze rozdil bez poradny lupy od laserovky nepoznate.

Michal

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator