Startovni skripty redhatu & "divny" ethernet

Pondělí Říjen 25 15:50:45 CEST 1999

Petr Novotny (Petr.Novotny na antek.cz) wrote:
:
: On 25 Oct 99, at 14:37, Petr Simek wrote:
: > Kdyz jsem to chtel pouzit, musel jsem dat rpm -e linuxconf, jinak kdyz
: > nasel linuxconf tak to inicializoval nejak jinak a to moc nechtelo
: > chodit...
:
: To mluvite o statickych routach, nebo obecne o RHLinuxu? :-)

Ja bych rekl ze to plati o Linuxconfu obecne. Linuxconf se snazi byt
chytrejsi nez uzivatel sam, a to casto skripe. Nechapu proc se lidi
porad snazi vyvijet neco takoveho, kdyz se mohou na ostatnich (taky)OS
velice jednoduse presvedcit ze to proste nefunguje.

Naopak Red Hat bez Linuxconfu funguje velice dobre - rozhodne neplati
ze Red Hat je nutno administrovat pres Linuxconf!

Leos Bitto