pridavani useru

Petr Bousek petr.bousek na easynet.cz
Pondělí Říjen 25 18:36:38 CEST 1999

> man adduser, pripadne man useradd

nevim jestli sem dobre popsal co chci
potrboval bych pridat user jednim prikazem tak abych nemusel do toho
zasahovat  a neco vypisovat

man adduser sem samozrejme cetl a jestli sem cetl pozorne tak podle meho
jedina sance jak u prikazu adduser je pridani usera bez hesla a to tak ze
account nebude funkcni dokud mu pomoci passwd nesetnu heslo ale to je nechci
potom do toho nemusim zasahovat

potreboval bych to pustit s parametrem jmeno a heslo tak aby si to rovnou
doplnila  pridal mi usera i s heslem, ja nevim mozna je to blbost..... ale
doufam ze to jde, neni na to nejaka utylitka?

Petr Bousek