2 pocitace na 1 monitor a 1 klavesnici

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Říjen 25 20:34:16 CEST 1999

Dne 25.10.1999 Petr Snajdr napsal

> Neni to tim, ze tam takovy display jako ve VNC vubec neni :))
> Kazdopadne by nemel byt problem mit 2 graficke konzoly
> tj. puvodni pozadavek naplnuje zrejme i samotne X.

Myslis, ze muzes mit dve graficke konzole a na obou mit to same? To se mi
nezda.

> (pokud si tedy dobre pamatuji co ten puvodni pozadavek byl jelikoz
> se objevilo v posledni dobe nekolik podobnych)

Puvodni pozadavek byl na moznost pouzivat jeden monitor a jednu klavesnici
na praci s vice pocitaci. To ja jsem navrhl, ze krome HW switche to muze
delat pro Xy i VNC. A porad si myslim, ze Xka podobnou moznosti samy o
sobe nedisponuji :)

--
S pozdravem