hda5 a hda6 na hda2

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Říjen 26 02:45:59 CEST 1999

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> píše v diskusním příspěvku:Pine.OSF.3.9
6.991025115423.23243A-100000 na decsys.vsb.cz...

> <Joke>
> To je napjosto noumalni, Udo :)
> </Joke>

Co je na tom normalniho, ty Udo?
To, ze je to extended bych pochopil u MS (a ani by mi to moc vevadilo), ale
ze se to dokonce tvari jako fat to uz asi normalni neni.

> Reseni je proste, zrusit hda5, hda6 a hda2 a po te vytvorit PRIMARNI
> partisny hda2 a hda3.

Nejde o to jestli primarni, nebo rozsireny, jde o to ze i linux extended (ex
t2fs) by mel byt viden jako linux ext2fs a ne jako msdos fs.

No nic, ja jen chtel vedet jestli je to chyba druida. Problem je v tom, ze k
dysi davno se mi to zobrazovalo spravne i v dos fdisku, ale jak uz to tak by
va tehdy jsem to nepotreboval.

Jinak stejne dekuju. Za snahu.