kpanel se zasekává

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Úterý Říjen 26 07:58:49 CEST 1999

Dobrý den,
	mám na pracovní stanice čistý RH 6.1 a používám KDE. Kpanel mám
nastaven tak, aby se schovávala horní i dolní lišta. Když odcházím z
práce, zamknu obrazovku via kpanel. Ráno bývá někdy kpanel zaseklý -
horní lišta se nevysouvá a spodní zůstává vysunutá, pořád na vrchu, celá
šedivá a nereagující (až na dokované aplikace). Až potud to považuji za
chybu v KDE a nemám problém se s ní na nějakou dobu smířit.
	To co mi vadí je, že kpanel je ve stavu R a nejde zrušit (kill -9).
Připomíná mi to stav D, kdy od takového procesu pomůže pouze restart
systému. Když shodím Xka (třeba i včetně gdm), kpanel tam zůstane viset.
--
Ing. Michal Zejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.			tel.: +420 168 64-5418