Re: Titulares de hoy de Sólo Linux (www.sololinux.com)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Říjen 26 08:46:30 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Jan Sin wrote:

> To je nejaky vtip? Muze mi to nekdo prelozit?

Naprosto volne a neuplne tj. mozna, ze taky uplne spatne :))

Novy spravce  System Administrators' Guide 0.6.2

<to fakt nevim> ... Photogenics pro Linux

Oznameni o bezpecnosti v SuSE - ypserv

Pohotova aktualizace wu-ftpd pro slackware

Trochu jsem to upravil, aby mi tech par vet davalo  v cestine
smysl (mozna ze jsem to jen vic zamlzil :)). Predem se omlouvam vsem,
kteri spanelsky opravdu umi.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr