Sendmail -->Cw

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Úterý Říjen 26 10:17:03 CEST 1999

> Citajte METAFAQ.
> sendmail na linux.cz
>
> S pozdravom
>
>  /-------------------------------------------------------------------\
> {   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
>  }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
> {    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }
>  \-------------------------------------------------------------------/

Zdravim Pan Satko
uz dllhsi cas sledujem ako reagujete na otazky ohlade sendmailu a doteraz
som si hryzol do jazyka ( klavesnice ) aby som nieco nepovedal (nenapisal)
ale co je vela to je vela ... v pripade ze viete odpovedat na otazku tak
mu Prosim Vas odpovedzte. Alebo aj nie. ale v pripade ze chcete reagovat
tak ako doteraz tak to skuste  sukromne ale nevypisujte do tejto
konferencie, prosim Vas, odpovde ako tato, na ktoru som dal reply. Nie
kazdy z ludi co zacinaju s linuxom vie / moze / je schopny / napadne ho (
podla vyberu )  si precitat metafaq ale v pripade ze sem posle otazku tak
si asi nevie rady a kde inde by sa spytal ked nie na konferencii
linux na .... ? takze sa spyta a poviem Vam, cloveka potesi ked dostane
namiesto odpovede na svoj problem zopar "zdrbkavacich" hlasok o tom aky je
hlupy a ako si nieco nevie precitat a ako sa nevyzna.

Takze navrhujem aby "MY" :)) co si vieme precitat metafaq sme neskakali do
ludi ze oni nevedia. Ved sme tu na to aby sme riesili problemy (svoje a
inych) diskutovali a rozvijali linux. a nie znechucovali zaciatocnikov.

					s Uctou Jan Matis

p.s. ked Vam tak velmi vadia  otazky ohlade sendmailu. Tak s vasimi
vedomostami urcite zvladnete napisat nejaky ten filter ktory dane maily
bude posielat priamo do /dev/null