Sendmail -->Cw

Martin Och martin na och.cz
Úterý Říjen 26 10:29:43 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Jan Matis <damned na hq.alert.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, October 26, 1999 10:17 AM
Subject: Re: Sendmail -->Cw

> Zdravim Pan Satko
> uz dllhsi cas sledujem ako reagujete na otazky ohlade sendmailu a doteraz
> som si hryzol do jazyka ( klavesnice ) aby som nieco nepovedal (nenapisal)
> ale co je vela to je vela ... v pripade ze viete odpovedat na otazku tak
> mu Prosim Vas odpovedzte. Alebo aj nie. ale v pripade ze chcete reagovat
> tak ako doteraz tak to skuste  sukromne ale nevypisujte do tejto
> konferencie, prosim Vas, odpovde ako tato, na ktoru som dal reply. Nie
> kazdy z ludi co zacinaju s linuxom vie / moze / je schopny / napadne ho (
> [...]

Nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
Taky jsem se parkrat ptal v sendmail konferenci a nic.
Pak jsem dotaz poslal do linux konfery, a hle, spasna pomoc prisla. :))
Domivam se tedy, ze to delaji lide spise ze zoufalstvi, nez z pohodlnosti ci
nevedomosti.
Jsem prihlaseny v obou, a jestli mi prijde ze sendmailu 10 denne, tak je to
moc.
Za to z linux ..... :))

Tento majl vyjadruje muj osobni nazor...
---
Martin Och
Network Administrator
CS-COMPEX, a.s.