Sendmail -->Cw

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Říjen 26 11:34:55 CEST 1999

On 26 Oct 99, at 10:17, Jan Matis wrote:

> Zdravim Pan Satko
> uz dllhsi cas sledujem ako reagujete na otazky ohlade sendmailu a doteraz
> som si hryzol do jazyka ( klavesnice ) aby som nieco nepovedal (nenapisal)
> ale co je vela to je vela ...

V cem? <flame> Ja bych sel jeste dal a navrhl rpm -e sendmail a
instalaci bud qmailu nebo postfixu. </flame>

> v pripade ze viete odpovedat na otazku tak
> mu Prosim Vas odpovedzte. Alebo aj nie. ale v pripade ze chcete reagovat
> tak ako doteraz tak to skuste  sukromne ale nevypisujte do tejto
> konferencie, prosim Vas, odpovde ako tato, na ktoru som dal reply.

Upozornovani na obsah a zamereni konference je IMHO v
konferenci legitimni.

> Nie
> kazdy z ludi co zacinaju s linuxom vie / moze / je schopny / napadne ho (
> podla vyberu )  si precitat metafaq ale v pripade ze sem posle otazku tak
> si asi nevie rady a kde inde by sa spytal ked nie na konferencii
> linux na .... ?

1. Jak mam verit cloveku, ktery si neumel precist FAQ, ze si
precetl manpages, HOWTOs, veci v /usr/doc apod?
2. Jak mam verit cloveku, ktery si neumel precist FAQ, ze si
precte muj e-mail?

> takze sa spyta a poviem Vam, cloveka potesi ked dostane
> namiesto odpovede na svoj problem zopar "zdrbkavacich" hlasok o tom aky je
> hlupy a ako si nieco nevie precitat a ako sa nevyzna.

Je tam konkretni rada. Tato rada rika:
1. Prectete si FAQ. Nikdo vas k tomu nenuti.
2. Polozte otazku v konferenci sendmail na linux.cz. Tam vam nekdo
odpovi spis.

> Takze navrhujem aby "MY" :)) co si vieme precitat metafaq sme neskakali do
> ludi ze oni nevedia.

Povazujete odpoved RTFM za odpoved? Povazujete "man cosi" za
odpoved? Povazujete RTFMFAQ za odpoved?

> Ved sme tu na to aby sme riesili problemy (svoje a
> inych) diskutovali a rozvijali linux. a nie znechucovali zaciatocnikov.

Jiste. Ale pokud se tu nekdo zepta, jaky je nejlepsi mobilni
operator, a ze si ten telefon bude pripojovat k pocitaci s linuxem,
tak ho tu nikdo nebude mit moc rad.

Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz
http://www.antek.cz