Sendmail -->Cw

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Říjen 26 10:35:45 CEST 1999

> podla vyberu )  si precitat metafaq ale v pripade ze sem posle otazku tak
> si asi nevie rady a kde inde by sa spytal ked nie na konferencii
> linux na .... ? takze sa spyta a poviem Vam, cloveka potesi ked dostane

sak to, ze sem kazdy posiela co sa mu hodi.
ja som toho nazoru ze ked sa bavime o linuxe tak sa bavme o linuxe.
kedze sendmail je program ktory bezi na roznych platformach, preco sa
dotycny nepyta na inych konferenciach ? co takto napisat do
netbsd,freebsd, sunos, dec-unix a vsetkych konferenci ze mu nejde sendmail
? vsak to je jedno na akom operacnom systeme bezi, vsade sa to konfiguruje
rovnako. takze pisme tam kde treba.

s vasim postupom z tejto konferencie coskoro spravime konferenciu pre
vsetko, lebo su tu ludia co sa vyznaju do vsetkeho. tak preco to tak
nespravit ? vsak vedomosti na to mame.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }