Sendmail -->Cw

iii iii traktor40 na hotmail.com
Úterý Říjen 26 11:15:39 CEST 1999

Nepredpokladal jsem, ze roztocim debatu jestli jsem ucinil spravne, kdyz
jsem poslal svuj dotaz do teto konference.
Asi tak pred 2mesici jsem byl prihlasen do kenference sendmail na linux.cz , a
kdyz jsem tam poslal nejakej dotaz, tak jsem na odpoved cekal ani nevim jak
dlouho, nekdy se k nejake odpovedi asi nikdo nedostal.
Potreboval jsem vyresit problem sendmailu na linuxu.
!!!! A jestli tato konference se nazabyva linuxem , tak nevim cim se
zabyva!!!!

Jestli me ted chcete kamenovat, ze se zabyva linuxem, tak po rocni
zkusenosti s linuxem vim(doufam), ze linux je vlastne jadro operacniho
systemu a pak spousta free programu.
proc se tedy nezeptat v teto konferenci na problem linuxu + sendmailu.
Kdyz nekdo nechce odpovedet, tak nemusi, ale reknete mi teda proc se zde
odpovida na ostatni problemy treba "problem s mgetty" atd., ktery vlastne
podle Vas s touto konferenci nesouvisi, protoze podle Vas tato konference
souvisi jenom s linuxem, proc tedy neudelat pro nektere jedince dalsi
konference na programy , ktere souvisi s linuxem.

Omlouvam se za Vas vynalozeny cas, ale myslel jsem si , ze linux a ostatni
programy sirene pod GPL,GNU, atd. maji vlastne silu, protoze reseni a
support problemu v techto programech probiha na internetu , kde nadsenci
pomahaji zacatecnikum vyresit zde jejich problemy---------->!!! V tom je
preci sila linuxu a vsech FREE softwaru!!!

Jestli chcete kamenovat moji hlavu, tak prosim nezatezujte zde tim tuhle
konferenci, ale piste mi na e-mail:traktor40 na hotmail.com
,a protoze nemuzu rozchodit sendmail tak pobezi muj e-mail na Hotmailu.
Jeste jednou dik za kazdou vasi radu?!

Nevim jestli clovek , ktery hazel kameny na moji hlavu, ze neznam Meta-FAQ
teto konference, tak proc psal odezvu do teto konference,ze se mam prihlasit
do jine konference, a tim podle meho nazoru!!!!zatezoval ostatni ucastniky
teto konference jesvymi nazory!!!. Jestli chtel upozornit, tak mi mel napsat
na muj e-mail, a nevybijet se na cloveku, ktery ma nejake problemy a
potrebuje pomoc s vyresenim tohoto problemu.
jeste jednou nezatezujte konferenci a piste mi na muj e-mail.
Dik