Sendmail & spol na teto konferenci?

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 26 11:29:28 CEST 1999

On 26 Oct 1999, Leos Bitto wrote:

> Uz me tady ty dotazy o sendmailu zacinaji vazne lezt na nervy! Vzdyt je to
> neustale evidentni porusovani pravidel, jakto ze s tim nikdo nic nedela?

Presne, a nejenom o sendmailu !!! Ptat se na nastaveni MSIE je HARDCORE!

> Udelame takovou dohodu, OK? Kdyz nekdo neco napisete do cz.com.mail.sendmail
> (nevim ted adresu te konference s kterou je to svazane), pokusim se odpovedet.
> Tady ale nenapisu ani n~.

Behem minuleho tydne jsem si delal carky na papire a vyslo mi to asi
takhle (priblizne a subjektivni hodnoty):

25% emailu patri do uplne jine konference
15% emailu je _uplne_ zbytecnych
a naopak:
30% emailu mi prislo opravdu prinosnych (i otazky i odpovedi)

Myslim, ze mnozstvi kolem 150 emailu denne je temer neunosne a v posledni
dobe zacinam mit chut se z konference odhlasit. Jsem presvedcen o tom, ze
kdyby lide DODRZOVALI PRAVIDLA HRY (minimalne Meta-FAQ!) a nez odeslou
dopis na konf., tak si ho cely precetli a rozmysleli se (osobne takto
zrusim kazdy treti email - mozna zrusim i tento ;-)), tak by se:
(1) zmensilo mnozstvi emailu na polovinu
(2) podstatne zvysila uroven teto konference

Navrhuji nova pravidla teto konference:
(a) Prihlasit se na konferenci (==odebirat ji) necht muze kdokoliv.
(b) Poslat email do konference muze jen ten, kdo se nekde zaregistruje
podle navodu na konci Meta-FAQ a ten necht neni naprosto trivialni.
(odebirani konference nebude nutnou podminkou registrace).

P.S. omlouvam se, ale slibuji, ze na tento topic uz psat nebudu ..

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /