Sendmail & spol na teto konferenci?

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 26 11:45:34 CEST 1999

Ach jo, pritomnym se omlouvam ... opravdu naposled ...

On Tue, 26 Oct 1999, Robert Vojta wrote:

> # Navrhuji nova pravidla teto konference:
> # (a) Prihlasit se na konferenci (==odebirat ji) necht muze kdokoliv.
> # (b) Poslat email do konference muze jen ten, kdo se nekde zaregistruje
> # podle navodu na konci Meta-FAQ a ten necht neni naprosto trivialni.
> # (odebirani konference nebude nutnou podminkou registrace).
>
>   Ne, rekl bych ze by mozna bylo lepsi, kdyby se Meta-FAQ generovalo a pokazde
> byl navod jinde, pak si ho clovek bude muset alespon prolistovat aby nasel
> kde to je, pokud to bude na konci, kazdy to odroluje nakonec a vyjde to
> nastejno.

Ja myslim, ze kdyz se nebude nikde kricet, ze to je na konci, a MEta-FAQ
bude bez hyperodkazu, tak to clovek proste bude muset tak nejak zhruba
precist ... Myslim, ze generovani metafaq to neresi, najdu si to treba
regularnim vyrazem atd ... proste at neni trivialni poslat email do
konference, predstavuji si to takto:

(fiktivni situace - jsem BFU ;-))

1) nikde neni receno, ze do konference nejde posilat emaily ... tedy se
standardne do konference prihlasim a basta ...
2) popr. jsem BFFU a vynecham krok 1 ... nic se nedeje
3) poslu email do konference a ejhle, listserv mi posle email, ze ten muj
nemuze dorucit a posle mi meta-faq, co nastane?
4) a) jsem kokot a kaslu na to ...
   b) nevim vo co go a prectu si CELE metaFAQ => BINGOOOOOO!!!!!

;-) hezkej den

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /