modem Askey 56K PCI, POMOC (mirne OT)

Petr Hodan hodan na sgi.fsid.cvut.cz
Úterý Říjen 26 11:33:32 CEST 1999

> No pri kompilaci jsem zahledl, neco jako povoleni serial PCI (2.2.12).

Zdravim, ja ted resim podobnej problem s internim Diamondem 56. Modem beha
pod W9x v pohode, ale pod linuxem nejde. Je to tim, ze ma sice irq a port
nastavenej, ale pouziva horni pamet od ffae0000 do ffaeffff. Jinak v
jadre 2.3.22 je podpora serial portu na PCI zahrnuta, ale dle vyjadreni diamondu
neni supraMax cisty modem, ale neni to ani winmodem, jen nejaky jeho
funkce vykonava driver (asi pres tu horni pamet). Na dotaz k diamondu, zda
by nevystrachali zdrojaky sem dostal odpoved ze "jako neee"
btw: nema nekdo nejaky zkusenosti?

	CU THaleZ

Why use Windows, when there are doors with Penguin?
 THaleZ Linux Zone: http://www.penguin.cz/~thalez
    THaleZ ultimate mail: thalez na penguin.cz
                icq: #52561076