jak pomoci PAM zamezit pristupu lokalnich uzivatelu ?

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Říjen 26 14:14:37 CEST 1999

Dobry den,

resim takovyto problem :

- potrebuji zamezit prihlaseni uzivatelu primo od konzole stanice.
  Ale zase potrebuji aby se vzdalene prihlasit mohli. Jde o to, ze
  mame tady na skole ucebnu s RH 6.0 a lidi si tam chodi, jak je
napadne,
  kdyz vidi, ze je otevreno ...

- tak me napadlo, ze udelam nejaky takovyhle PAM nastaveni, ale dost
  v tom tapu. Ctu docs porad dokola a je mi cim dal tim min jasny :o(

Nedelal jste nekdo neco takoveho ?? Neradte mi, abych tu ucebnu vzdycky
fyzicky zamykal :o)) to neveru ....

	Diky

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...