maly programcok

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Říjen 26 17:51:54 CEST 1999

On Tue, Oct 26, 1999 at 05:43:45PM +0200, Jan Satko wrote:
> Mohol by som poprosit nejakeho programatora o malu radu ?
> Chcel si spravit program co bude pustat nejaky dalsi program s parametrom.
>
> predstavoval som si nieco ako:
>
> #include <unistd.h>
> void main(void)
> {
> execle("program","program","parametre");
> }
>
> bohuzial to vsak nic nerobi.
> predpokladam ze to po mne este nieco chce, ale neviem co.
> strace nemam a gdb neviem ci mi v tom moze pomoct.

  ja byt Vami bych zkusil jen

    execl ("filepath", "filepath", "param1", "param2", ..., NULL);

  nebo

    execv ("filepath", params[]);

  kde param[0] == "filepath"

  "e" je pro environment, ktery asi nechcete predavat...

    at to pomuze :-)

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."