Realtimove zpracovani zvuku

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 26 19:48:35 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Pavel Machek wrote:

> 100ms delay? No tak to neni zrovna moc realtime. ;-). Typuju ze ten
> esdrec | esdplay dela min :-).
							^^^
							To je schvalne?
							;-)

Nicmene je fakt, ze 100ms je uplne na ...n.

BTW pracuje nekdo na tom, aby se pri scrollovani konzole netrhal zvuk pod
Linuxem? Tusim, ze je to v ovladaci konzole ... je to vubec realne, ze to
nekdo prepise? (ja osobne na to bohuzel nemam ...)

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /