jak pomoci PAM zamezit pristupu lokalnich uzivatelu ?

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Říjen 26 19:57:09 CEST 1999

Martin Macok wrote:

> IMHO by melo stacit par sikovnejch zapisu do /etc/usertty - proste
> konkretnim uzivatelum zakazat logovani na tty* (viz man login).

konkretnich uzivatelu je cca 450 :-( a chci to mit trovhu univerzalni

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...