hda5 a hda6 na hda2

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Říjen 27 02:01:18 CEST 1999

> Aha. Tady ja zakopanej pes! :-)
> Musis rozlisovat mezi 'extended partition' a 'extended
> filesystem'.

Prominte asi jsem se spatne vyjadril, ale budete se divit, vim jaky je mezi
nimi rozdil. Slo mi jen o to, ze linux native a linux swap jsou v fdisku
(dos) videt jako dos extended zatimco v fdisku (linux) hda5 a hda6 na hda2.
No nic, asi uz to nebudem dale rozebirat, budu proste muset vytvaret
linuxove partice jako primarni (alespon native), aby to dovedly windows
dobre
specifikovat.

Diky

Mila Kuchta