maly programcok

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 27 08:01:15 CEST 1999

> 1. Pokud nepouzijete verzi s _p_ (execlp), musi "program" byt
> vcetne cesty (s p to hleda v PATH).
> 2. Posledni z parametru musi byt NULL, at vi, ze uz dalsi nejsou
> (jak jinak terminujete tri tecky, ze?)
> 3. Opravdu chcete verzsi s _e_ (v te predavate i environment)?

Vdaka.
Ja som skusal aj pouzit execl a ine, ale bud som dal na koniec
NULL a zabudol som dat plnu cestu, alebo som dal plnu cestu a zabudol som
dat NULL.

Z manualov vychadzam, bohuzial som skusil 2 mozne kombinacie a na tretiu
som akosi zabudol :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }